Oferta
Kampania reklamowa
Usługi
Brand Identities.
Oferujemy szeroki zakres usług, rozpoczynając od prostych stron internetowych i kończąc na zaawansowanych sklepach internetowych. Nasza działalność nie ogranicza się jedynie do tworzenia witryn online. Chętnie wesprzemy Cię również w kampaniach reklamowych oraz przygotujemy atrakcyjne materiały wideo.
Website / App Design.
Nasze kompetencje obejmują zarządzanie kontami w mediach społecznościowych. Ponadto specjalizujemy się w projektowaniu grafik, które podniosą profesjonalizm Twojej firmy. Tworzymy loga, banery, wizytówki i kompleksowe identyfikacje wizualne, by wyróżnić Twoją markę na rynku.
Art Direction.
Działamy z pasją i zaangażowaniem, gotowi sprostać nawet najbardziej wymagającym wyzwaniom projektowym. W naszym portfolio znajdziesz nie tylko kreatywne rozwiązania, ale także solidne wsparcie w budowaniu i rozwijaniu obecności online Twojej firmy.
Jak wygląda współpraca?
- Konsultacja: Rozmowa wstępna to podstawa! Dlatego na samym wstępie musimy poznać lepiej Twój biznes, określić budżet i warunki współpracy, na tym etapie zweryfikujemy również czy jesteśmy w stanie dostarczyć efekty.
- Zaliczka: Pobieramy zaliczkę w wysokości 50% wynagrodzenia za kampanię reklamową.
- Podpięcie: Po konsultacji podpinamy konto z którego będzie prowadzona kampania reklamowa, żebyśmy mogli nią zarządzać.
- Strategia: Działamy krok po kroku! Po zaznajomieniu się z Twoim biznesem, przygotujemy konkretną strategię, dostosowaną do Twoich potrzeb. W ramach strategii skupimy się na kluczowych elementach, takich jak sposób prowadzenia kampanii, identyfikacja grupy docelowej, analiza demografii, konkurencyjne otoczenie, wybór odpowiednich kanałów do prowadzenia kampanii i skuteczne przekształcanie wirtualnych lajków czy komentarzy w realnych klientów. Nasza strategia nie tylko mówi, ale także określa konkretny plan działania, abyśmy mogli razem osiągnąć zamierzone cele.
- Stworzenie kampanii: Na tym etapie przygotowujemy wszystkie niezbędne grafiki, filmy i teksty w kilku wariacjach. Konfigurujemy cel kampanii, dobieramy i wykluczamy dane grupy odbiorców, itd. Dzięki temu jesteśmy w stanie testować drogę do najlepszego efektu.
- Odpalamy: Po przygotowaniu i konfiguracji przychodzi czas na włączenie kilku kampanii reklamowych i ich analiza. Po kilku dniach zostawiamy te kampanie reklamowe, które osiągają najlepsze wyniki.
- Rozliczenie: Po zakończonej kampanii reklamowej wystawiamy fakturę na pozostałe 50% wraz z ustalonym % ze sprzedaży.